blä på skolan.se

Idag har vi haft prov i svenska och jag blev ass tressad som vanligt. Jag satt i 3TIMMAR och bara skrev om trender. Fy fan vad tråkigt. Och jag var smart som vanligt och skrev ner allt på kladdpappret först och sen när det var nån timma kvar så började jag klottra ner det på riktigt. Och då hade jag inte skrivit avslutningen än. Panik!! Men jag hoppas att den blir bra, men jag har ingen aning hur det kommer att gå.

Sen fortsattes dagen med matte, spanska och geografi. Så jag uttrycker mig så att ajg har inte lärt mig något idag...
Helt jävla fucking onödig dag...

I alla fall så ska jag vara bäst och plugga när jag kommer hem, men jag somnade när jag öppnade samhällsboken..(hoppas inte lars läser detta XD) men så jag sov i nån timma,,,,,,,, men kan väl säga att ajg är bäst.se


Kommentarer
Postat av: Bellsson

wth!? när har vi samhällssak? :O vf pluggar du det!? PANIK!

2008-04-15 @ 22:58:51
URL: http://isabellasmusikblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0