Högt stönande från klassrummet jämte

image112
Jag måste bara få sagt en jätte rolig sak som hände idag i klass JM1. Vi hade geografilektion börta i sal E224 med Mister Magister om demografi elelr nått annat  tråkigt. Men jämte vårat klassrum så satt det en annan klass och (tror jag) kollade på film. Mitt i Kofi Thorssons prat hör man ett jätte högt stönande där inne. Mister magister försöktef fortsätta med sin lektion medans stönandet fortsatte ett bra tag till och väldigt högt. Hur kul som helst tycker jag!!!

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAAHAH ja xD

och så ba ohh,, ah, mm, ah, AH, AH , AAAAAAAAAAAAH!

och den ba värsta domedagsmusiken xD

2008-04-26 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0