Today is dead

Har precis kommit hem från skolan och ska snart ut och springa. Med lolla för en gång skull. Hennes lärare gav henne en träningsdagbok så idag går hon ut och springer med mig. :)
Dagen har var lika tråkig som alla andra tisdagar. Det började med engelska prov som jag inte har någon aning om vad jag fick men jag hoppas att det går bra för annars ligger nog mina betyg lite risigt till. Men igentligen bryr jag mig inte...NOT! Men jag ska försöka att inte bry mig. Jag har även bestämt att jag ska bli pluggis i tvåan!
Sen var det matte som var blä som alla andra matte lektioner. Jag vet itne ens vad det vi håller på med heter och vi ska ha prov på det nästa vecka!? Dagen följdes i alla fall med spanska som jag inte fatta ett dugg på. Men jag fatta att jag inte fick IG på provet som vi fick tillbaka :) Glad för det! Men det roligaste man konstigaste är att våran spanska lärare märker allt kajsa gör. Han håller verkligen ögonen på henne. Jag satt och smsade, fuskade och till och med prata i telefon när han hade genomgång. Och han märkte inget alls. Men när kajsa böjde sig bak för att kolla på hannas schema så säger han till henne!? han är lite knasig! (hoppas han inte läser min blogg bara XD)
Sen döda geografilektionen. Fattar inget och det har jag aldrig gjort häller.. sen var det gympa osm jag inte har några kommentarer om alls. Jag är bara så himla glad att det är lov! :D I några dagar då alltså..
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror verkligen att sören hatar mig... Eller så är det bara mig och mitt betyg han bryr sig om (A) NOOOT!

2008-04-29 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0