Vår.se

Sitter i redaktionen nu och orkar inte göra engelska! Jag ahr fått en uppgift om hur åldersskillnaden ska vara mellan ett par eller nått. Men ORKA! Spela roll! orka bry sig. Man ska inte lägga sig i allt och man sak sköta sig själv och inte påpeka saker som man inte har någon aning om. jag måste verkligen jobba historia idag. För annars kommer det att gå utför för mig.se

Helgen har bestått av mycket solsken och slappa. Fredags var jenny hemma hos mig så vi bakade negerbollar och åt grillat. Vi var lite nere vid sjön och slappa på bryggan med all mås skit. Det var mycket kul att vara där för det har blivit så himla varmt. Och jag spelade även basket. Det är så jäkla kul (iallafall när man lägger mål) men man blev rätt trött för att solen lös som bara den på mig.  Men det är skönt att solen vågar komma fram efter det ostyriga vädret. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0