torra kladd muffins?!

Hola
jag vet att det kanske inte är så roligt att läsa om mitt jobb hela tiden men idag var sista hela dagen. Imorogn jobbar jag bara till12 sen åker jag :)
Men idag har vart så slappt! Jag låg på en bänk i minneslunden i 1,5 timma ungefär och inte gjorde någonting. Pratade med anna och fredrik också för jag var inte den enda som slappade x)
Eftersom vi slutar imorogn så hade kristina och anna med sig fika vilket var gott och imorgon är det min och fredriks tur. Det blir alltså en lastbils tårta från han som inte har en plan och mina torra kladdmuffins xD Go fika :)
Nä, men det blir säkert gott :)

Men nu kommer jag inte komma hem för en på tisadag så ni får klara er utan mitt bloggade. Försök inte dö av brist på nätt av läsa XD skoja igen. Hemskt vad jag är på skämt humor. Men det är bara för jag skrattat hela dagen :D

Aja ha det gött
Puss hej

Kommentarer
Postat av: sofia

carro, hänger du med till sthlm simple plan? vi behöver bara köpa tågbiljetter och konsertbiljetter (de blir ca 600). vi kan bo hos mammas vän.



haha lol du kanske inte ens vill men I KNOW YOU WANT IT! ;)

2008-08-14 @ 22:28:14
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hahah lastbilstårta (Y) x) Muffinesen var i alla fall goda :D

2008-08-15 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0