Home again

Har precis kommit hem från älvsered nu och jag fick den fjärde TWILIGHT BOKEN!!! Fatta att jag kommer vara fast ett tag nu. Fast jag måste läsa den på engelska så det går lite långsammare men det är fortfarande jätte bra :D
Vi var även på gekås en dag men jag hittade inget speciellt.


Men nu är jag hemma och latar mig och jag hoppas att jag och pappa åker in till stan imorgon och köper en dator till mig :D Jag har väntat jätte länge nu, så nu måste vi köpa en.
Eftersom jag nästan  stod och lipa inne på netonnet i ullared för att jag inte fick köpa en sånn liten minidator så ska vi åka snart och köpa en :D Man kan inte säga nej till mig när jag väl börjat. Men jag ska faktiskt betala datorn själv så jag är inte bortskämd. Men på nått sätt lyckas jag alltid få som jag vill. Första gången jag märkte att jag var bra på att få vad jag ville var i sexan tror jag. Jag ville ha en jätte snygg jacka från JC som mina föräldrar sa var alldeles för tunn för att ha på vintern. Jag drog till med en av mina metoder för att få det jag vill ha och nästa dag åkte vi in för att köpa den :D
Jag är bäst!
Fast jag kom på då dagen efter att jag inte ville ha den jackan så jag köpte en annnan x)

Men förhoppningsvis kommer jag hem med en liten cool minidator :D

Kommentarer
Postat av: sofia

haha spoiled ;D nja skoja! :D



ny header btw snyggggt!

2008-12-28 @ 21:18:39
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0