pluggkväll med paus för att plugga annat

Är det inte hemskt när man tänker att man måste ta en paus från pluggandet för att plugga nått annat???
Jag känner mig jätte tråkig när jag bara sitter och pluggar hela tiden. Eller det känns så i alla fall.

Just nu har jag suttit och pluggat naturkunskap så hjärnan blöder av kunskap och skriker efter nått annnat. Det känns hemskt att behöva utsätta min hjärna för något sånt....

Och när jag sitter och pluggar så är det så lätt för mig att komma in på annat. Jag sa till mig själv att jag endast fick läsa 2 sidor i min bok och sen måste jag fortsätta att plugga....Vad hände? Jag sitter och läser ett helt kapitel på 12 sidor.....
Men till mitt försvar så är dom böckerna jäkligt spännande och det går knappt att slita sig från de böckerna.
Med "böckerna" menar jag Stephanie Mayer som har skrivit om jag kunde drömma som är filmen Twilight som jag älskar. Boken är bättre men filmen är super bra också :D och nu håller jag på att läsa tvåan och det är så jäkla spännande! Det var helt sjukt att jag kunde sluta!

Men nu ska jag snart skicka min informella text till emma så jag får gjort det !

Bye bye ha en bra plugg kväll  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0