veckan som gått

Jag orkar aldrig sitta vid datorn längre...Jag vet inte varför men jag orkar bara inte så jag går ut till min stuga och sätter mig och läser min bok istället :)
Eftersom jag inte har skrivit ett blogginlägg på aslänge så kan jag berätta vad jag gjort på senaste.
Fredag: Var jag och sarah hemma hos kajsa och såg på idol. Eftersom ingen av mina favoriter (johan & robinb) var i final så brydde jag mig inte lika mycket men jag tyckte ändå alice skulle vinna.
Lördag: Så var jag med jb och vi åkte till allum för att köpa lite julklappar. Det blev dock inte så många utan ett par byxor till mig och två par skor x) Jag borde verkligen sluta köpa en massa saker till mig själv...Men sen åkte jag och jb hem till henne och såg på Mr.Woodcook...HEHE vilken härlig film..."You're just a pussy with a vissel" xD
Söndag: Inget speciellt hände faktiskt.

Sen så hade jag världs härligt i måndags tror jag. Direkt efter skolan tog jag lite godis från helgen och lite cola och myste ner mig i sängen tillsammans med den tredje boken av stephanie meyer! Ljudet av ditt hjärta heter den :D Än så länge är den inte lika bra som ettan och tvåan men den är fortfarande jätte bra:D Och så har jag önskat mig bok nr4 på engelska i julklapp så jag hoppas att jag får den :D Oj vad många glada gubbar det blir när jag pratar om de här böckerna!
Men jag längtar också till den andra twiglight filmen kommer :D


Sen vill jag bara sluta skolan nu:)
Det var allt från mig
Puss&majs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0