30 days of nights

Jag var på bio idag med Kajsa och Erika. Det var väldigt mysigt och kul fast än det var en skräck film.
Dagen har flytit på ganska bra, även om den började lite konstig i början. Det var så här att Kajsa skickade ett sms till mig på morgonen att hon hade försovit sig och skulle ta en senare buss, men självklart så kom det aldrig fram till min mobil. Så jag stod i över 10 minuter och väntade på henne, och jag skickade en massa sms att hon sulle skynda sig men hon kom inte. Så jag stod där och visste inte vad jag skulle göra, och jag ringde till henne men hon svarade inte. Så då blev jag orolig och trodde att någon hade mördat henne eller nått, så jag skyndade mig upp till hennes hus, och sån tur var öppnade hon. Hon hade inte blivit mördad! men vi fick ta nästa buss så vi kom lite försent, men det gjorde inget. Och då hade vi matte och jag fattade ingenting, sen hae vi svenska och då höll jag mitt tal. Jag tror det gick rätt så bra, men jag vet inte. Jag hoppas att det funkade iallafall. Och efter lunchen hade vi engelska, och jag kommer att få alla rätt på glosförhöret:) tror jag...
Erika jag och Kajsa tog tåget sen till göteborg och satte oss på kina resturangen och segade oss där. Det var gott, och jag åt en massa mat så jag blev full. :P Klockan halv sju började filmen. Den var så läskig!! jag satt med händerna framför ögonen, och skrek! det var nog jag som lät mest i hela biosalongen:) Vampyrena såg så läskiga ut, men den va bra! Jag råder alla att gå och se 30 days of nights. Den var grym men jag var jäkligt uppskrämd sen!
P.S jag längtar till imorgon!, jag tellar allt tomorrow!
image19

Kommentarer
Postat av: Olessia

uuh :P hehe

2008-02-01 @ 23:45:02
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Alla har lika stor chans :D

2008-02-02 @ 00:41:17
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Kajsa

hahah, vilken dag vi hade! :D
Men kul var det!

2008-02-03 @ 15:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0