Alla hjärtans dag?

Jag har alltid tänkt att vad onödigt att ha en dag där man firar kärleken, när man kan fira den varje dag. Man får lära sig att upskatta den medans man har den och inte bara på alla hjärtans dag.
Men det är rätt mysigt när folk går och sprider kärlek på stan, och allt är bara så övermysigt. Jag hade en trevlig dag på stan med vännerna kajsa och sarah! Vi gick och fikade på café vasa ( kladdkakan smakade som att dom hade hällt i ett helt sockerpaket ) Men bättre socker än salt :)
Vi fick varsin ros idag på stan, jag såg även en snygg kille som satt och spela gitarr. Det är faktiskt alla hjärtans dag så jag sänkte lite pengar! Han spelade faktiskt jätte bra och så var han dundersnygg!
Det har vart en jätte kul dag och den blev ännu bättre för att det var fint väder utomhus. Jag är mycket gladare och trevligare när solen lyser. Men nu måste jag gå och äta för sen kommer kajsa och sarah hit och kollar på film :D
Så jag vill önska alla en jätte trevlig alla hjärtans dag!
 
Puss och kram

image36
Kajsa, Jag och Sarah på tåget hem, med våra rosor

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack detsamma :) Hehe. Hoppas dagen har varit bra :)

2008-02-14 @ 18:45:03
URL: http://angelicafredriksson.blogg.se
Postat av: Sofia

väligt sött kort :)

2008-03-03 @ 19:37:14
URL: http://sofiamalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0