Barbie hår!!

Jag och lollo åkte in till stan igår för att köpa löshår. Tyvärr är vi fattiga, men hittade ett annat sorts löshår för 70 kr! okej det ser inte så jätte äkta ut, men Jag älskar att ha långt hår! Jag älskar att hålla på med mitt hår!
För alla som är intresserade av löshår så finns det en jätt bra affär i göteborg som heter Safari. Dom är jätte sjyssta där och har bra produkter. Det jag och lollo egentligen skulle köpa var 1meter långt äkta hår som man sätter upp med en kam. Men det får väl bli någon annan gång! :)

Men så här det det jag köpte ut! 
image24

Kommentarer
Postat av: SOFIAW

asssnyggt!

ja vill med va! va ligger affären?

2008-02-09 @ 16:17:49
URL: http://fail.blogg.se
Postat av: sofia

haha eh, okej, kan ju försöka xD

men hallå hur fixar man bloggen med egna bilder och sånt? :O sofia fattar el nada för ja har blogg.se men fattar inte hur man ändrar bilden där uppe (eh på din står de carloines blogg) så de e stört, vet du hur man görde? för annars om du inte vet dissa min fail.blogg.se och kör på fail.mucisblogg.se xD

2008-02-10 @ 13:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0