Top Model

Nu har jag precis sett första avsnittet av top model 9. whoo! Jag tycker att det är jätte kul att se på, men det är synd att det sänker lite ens självförtroende när man går där ifrån. Alla dom tjejerna är långa som skyskrapor, och själv är man inte ens 1.60
Och när man ser hur smala dom är kan man inte rå för att tänka "om jag ändå såg ut sådär"

Jag tycker att alla ska vara nöjda med hur man ser ut. Det är den kroppen man har fått och det är den man ska leva med resten av sitt liv. Så istället för att klaga så kan man uppskatta sin kropp.

Men det blir bara så himla svårt när det finns människor här i världen som är så besatta av utseendet och lever att klanka ner på hur andra ser ut. Det är hemskt att man inte ens kan känna sig säker i sin egna kropp.

image35
Så här ser detta årets modeller ut.
Jag borde verkligen sluta kolla på det programet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0