Jaha, då var julen slut.....

Äntligen! Julen är över. Det var inte en riktig jul detta året. Jag vaknade upp på julafons morgon, sträckte på mig och blinkade. När jag öppnade ögonlocken så var allt borta. Julen var över. Nu har vi precis kastat ut julgranen och sopat bort dom sista spåren av jul i vårt hus. Så nu är det bara 346 dagar tills nästa julafton är.

Ibland undrar jag ifall man kan vara så upptagen att men inte märker att man glider ifrån varandra. Folk kommer och går, men ingen stannar för evigt. Människor har kommit till mig och vi har haft det jätte kul, men var är dom nu?
När jag tänker tillbaka på när jag var liten så kommer jag ihåg en massa människor som jag inte har någon aning vart dom är nu? Som mina två bästisar ifrån dagis-Sara & Jessica, saltapinnar killen, invandrar tjejen, Evelina, Emelie, alla lägerkompisar, johanna, 9i...... vart tog alla vägen?? fast jag är ändå glad att dom kom och lämmna ett avtryck för jag har så otroligt många underbara minnen. Som med Evelina, hon bodde på helgerna hos sin pappa och vi lekte alltid med varandra. Vi hade så kul när vi gick vilse trots att det bara skilde en skog till våra hus. Vi gick och köpte godis varje lördag, lekte i skogen, kolla på grannens översvämmning. Vi hade så kul men du försvann bara. Utan att säga hejdå....
Det är sorgligt att alla människor försvinner, men jag ska vara glad för det jag har upplevt med dom, och så ska jag vara glad för dom jag har kvar. Jag hoppas att ni stannar för alltid.

I'm a lonely rose in a green garden.



Jag glömde nästan att säga att min blogg är jätte fin nu! Allt tack vare Fridah. Tack det var jätte snällt att du hjälpte mig!! :D

Kommentarer
Postat av: Fridah

INGA PROBLEM, jag gjrode ju inget, satte bara in de åt dig ju:) :) kramar

2008-01-13 @ 12:45:27
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0