stackars lilla psykopaten....

Gårdagen var full med skratt och dålig film. Jag och JB kom till Turbo för att se lite film och bara slappa. Jenny hade hyrt en film nera på video som verkade jättebra! På framsidan var det en tjej som statt naken och var alldeles blodig. Det heter flickan i källaren och på baksidan står det att det är en sann historia om en tjej som blir kidnappad av en man och är kidnappad i 8 år. När det står så kan det ju bara betyda en sak! att filmen är bra. Men nejdå, favorit replikerna i filmen var "alla kvinnor är häxor, är du en häxa?" och " vem är jag"
Inget spännande häde i filmen trots att det stog att det var en rysare.....
Den var dåligt filmad, som en hemmavideo typ, det var konstiga ljud i bakrunden och i en timma och tjugo minuter satt vi och kolla på den filmen!!!
Men i alla fall så bestämde sig tjejen efter 8 år att rymma medans han sov. Men när han märkte att hon var borta så sprang han ut och sköt sig själv i huvudet. Hallå?!!? hon hade ingen vart att ta vägen så hon kom tillbaka och hittade han död. Jag säger bara två ord, DÅLIG FILM. 
Men det var en mycket trevlig kväll trots filmen. 
Jeny berättade också att sin gammelfarbror hade dött den dagen och jag sitter där och frågar hur hon mår och vad han hette och lite så, och vad gör E-H då??  jo hon börjar skratta!!! Jag och jenny kollar på henne undrande och så säger jenny -Hörde du vad jag sa??
Eh skakar på huvudet och fortsätter skratta. Det visade sig att hon satt på tjuvlyssnat.se och läste om fyllon som hade sagt roliga saker.
När vi var där satt E-H b.la. och chattade med en kille som ville träffa henne, men så sa hon att första gången ville hon gärna ta med mig en kompis.
Han så berättade han att han var rädd att turbo skulle våldta honom!!HHAHHAXD kul var det..
image14
Jenny och jag töntar oss lite med kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0