Dagens bästa

Jag och Alexandra satt och spelade mario kart för ungefär 1000 gången idag och började prata om hur mario kart egentligen var. Jag hade märkt att i början fick alla dom andra som inte spelades av oss bananer i sina lådor, och dom släpptes ungefär samtidigt (det där kan ha låtigt lite fel, men..)
Sen så kom jag och erkände att när jag var liten så trodde jag att när man satt och spela mario kart så satt det andra personer inne i ett rum och spelade med en. Men det har jag ju märkt nu på senaste att det inte är så...
Sen erkände alexandra att hon trodde att det var sånna som kallade sig datortekniker som var dom människorna som satt och spelade mot andra långt borta i ett rum.
XD
Jag vet att jag och min syster är roliga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



ville önska en härlig kväll!

hoppas du vill delta i min tävling jag har.

kram

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-11 @ 22:15:15
Postat av: alexandra

tycker du det? hihi tack..

2008-06-11 @ 22:15:35
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: martina

hehe ja den va göllig :)

Snygg blogg du har!

Fan jag önska jag fattade mer och kunde fixa till min så den blev snygg som din!

2008-06-12 @ 06:09:48
URL: http://larinaldo.blogg.se/
Postat av: Ronja

ååhhhh, vad snygg blogg och HEADER du haar ! Jag också vill ha min blogg lika fiin .. Hur kan du göra sånadär "hack" på din header ?

2008-06-12 @ 09:14:13
URL: http://myyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0