Kolla vad den nu gjort...

Nu har jag var ute och sålt gt och tjänat lite extra pengar till somamren. Gött säger jag bara. Pengar behövs ju alltid.
Men en väldigt tragisk sak såg jag på vägen hem. Jag gick i skogen bakom vårat hus och skulle precis gå över bron när jag märkte en hemsk sak. Det var för varmt.
Vår bäck hade sinat. Den hade inget rinnande vatten och stenarna var så torra som dom inte haft vatten på år. Ända sedan jag vart liten har jag lekt med mina kompisar vid bäcken i skogen bakom vårat hus. Värmen har utplånat ett nytt offer som inte är mänskligt. Vattnet försvinner.
Det gjorde mig lite ledsen att se att värmen inte bara för med sig goda saker utan skadar också.

:(

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0