Kväll i gråbo

Gårdagen var jag med lolla hos Fanny i gråbo. Det var Fanny och gabban som lolla känner och så va det jag och lolla och Erika och Sara. Det började med grillning och klyftpotatis och sallad som gjordes i ordning. Det var mycket gott att äta och musik i bakrungden. Sen blev det poker och glass. Aldrig spelat poker på riktigt innan så det var roligt att lära sig det ordentligt. Sen blev vissa godissugna så vi skulle dra till lillakiosken men den var då stängd så vi vissade ner oss till gråbo centrum vid 10 men där var allt stängt också. När vi kom hem till fanny igen (som hade ett mycket lyxigt hus) drog lolla och gabban hem på moppen till henne för att se hur hon bodde. Jag, sara, fanny, och erika tunerade lite i finns i sjön (som senare blev en damm)
När dom kom tillbaka så hoppade vi direkt ner i bubbelpoolen där det va ca 40 grader! snacka om varmt.
Frammåt tolv blev vi törstiga när vi satt i bubblepoolen så fanny, erika och gabban bestämde sig för att gå upp till macken och köpa dricka eftersom vi redan tatt slut på allt i sina morgonrockar.
Så jag och lolla satt kvar och hennes föräldrar kom hme, och där satt vi kvar i bubble poolen. Det dröjde ett tag innan dom kom tillbaka men sen efter 20-30 minuter kom dom.XP

Sen fick jag och lolla lift till rondellen i gråbo av gabban och erika på deras moppar där vi sen belv lämnade att dö... Nä så dramatiskt var det inte men vi blev upplockade där efter ett tag...

Orkar inte berätte så detaljrikt så detta får ni nöja er med XD

Bilder från kvällen:Klicka på bilderna för att se dom större!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0