Ur min sms-låda

Jag tänkte att jag kunde dela med mig av min sms låda som ligger full av massa sms från olika personer. Jag får ofta väldigt roliga sms som jag tänkte att jag kunde dela med mig. Ni kanske inte kommer tycka att dom är roliga men det tycker jag...Eftersom jag vet hur personerna är som skickade sms:en XD

Sms118: Vet du vaför sprit finns? För att brunetter också ska få ha kul. Haha! de första brunettskämtet ja hört:)
Sms115: Om du läser en bok som är på engelska läser du den då på svenska eller engelska i huvudet?
Sms120: I det här smset så skickade ajg först ifall hon kunde mata katterna men råkade då istället skriva mäta katterna. Så här blev svaret: A visst vart har vi linjal? eller är det kanske bättre med måttband

XD jag tycker att jag får roliga sms och vill gärna ha mer av dom!

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du går in här kan du tävla om en resa för 35 000 kronor! http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Både du och jag får poäng till tävlingen av det!

//Natalie B

2008-06-03 @ 18:53:03
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0