varför ska allt bli såhär

Ja, här sitter man med huvudvärk, halsont och ont i ryggen och inte orkar någonting.

Idag har jag bara vart allmänt irriterade på allt och alla. Jag har inte orkat bry mig om något och jag vill bara ha sommarlov så jag kan få slippa all stress och allting.
Varför ska allt bli komplicerat när det inte behöver vara det!? Jag blir irriterad på allt dumt och allt som händer i världen om runt om mig, lite deprimerad blir man när saker och ting inte blir som man vill.
Jag hoppas allt löser sig imorgon. Jag hoppas att när jag sommnar kommer något magiskt hända över natten så det kan bli som jag tänkt och inte alls komplicerat...

Dream on
säger jag bara till mig själv.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0