Fredag i gråbo

I fredags åkte jag till gråbo och var hos Sofia med Sofia x2 sara x3 kajsa och jag! Tror inte att jag glömde nån:D
Det var jätte kul att träffa alla, och vi gjorde tacos och snackade bra!  Vi kollade även på halva 27 dresses för sen försvann ljudet. Det var inte filmen det var fel på men vi stängede av den. Då gick vi ner och bakade negerbollar och morotskaka. Jag trodde inte morotskaka skulle vara så gott men det var super mumsigt. Det var gott och mysigt. Vi bestämde oss då för att se på Stick it. Kärlek på den filmen! och kärlek på girlsen. Tyvärr vara jag väldigt trött för jag kan icke sova så länge men jag hade mina stunder. Jag skulle försöka härma hon i filmen men det gick inte. Hon sprang för konstigt XD  Men det blev en trevlig kväll och sen blev vi värsta skvaller kärringarna på bussen hem! haha P.S i love skvaller Tack tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0