livet, lycklig, längtan = GHAAAAaaa.se

image55

Okej här är en bild som skulle föreställa Johnny Depp, men inte är ett dugg lik. Fast man skulle ju i och för sig måla på sitt egna sätt och det är så har jag målar. Jag hittar en massa fel nu när jag kollar på den men jag är rätt nöjd ändå. Nu sitter jag hemma denna fredagskväll... Det kanske är lite skönt för omväxlingens skull. På senaste har jag inte vart hemma en fredagskväll på länge.

Har i veckan så har allt bara gått så fort. Egentligen har allt bara gått så snabbt. Jag fattar inte varför det måste göra det egentligen. Jag kommer ihåg när man gick i 6:an och livet var lättare. Man blev kär i alla killar man såg, man kunde hänga med sina kompisar och behövde inte oroa sig för nått. Jag längtar lite tillbaka till dom minnerna när man hade slutat för dagen och gick ner för allé backen. Nu finns alla krav och alla kollar och komenterar en. Jag blir bara så trött på allt och jag känner att jag behöver klaga av mig. 
Jag går och frågar mig själv när jag kommer bli som lyckligast? Jag undrar och undrar men jag får inget svar. Vad krävs för att bli lycklig? Det kanske inte går att vara helt  fullt lycklig... Så då hoppas jag verkligen att himelriket finns..... 

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så mycket :) man fixar sånt på photoshop :)

2008-03-08 @ 08:20:07
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: anna

även om det inte är på pricken likt så är det ju e skitsnygg målning!

det är screentryckta plagg jag säljer. Motivet överförs till ramar - motivet bränns liksom in i ram med fin nätduk och sen drar man färgen igenom ramen..Trycker sitter so berget, färgerna håller och trycket känns inte ...det blir ett med plagget.

2008-03-08 @ 08:50:46
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: sofia

haha den e asnygg!
sofias va fulast xD
eller mig, jävla natzi såg den ut som ja blev rädd xD

2008-03-08 @ 13:53:21
Postat av: Daniel

Tack caroline för din kommentar! Blev verkligen jätteglad. Jag använder en Nikon D70s digital systemkamera:)
Att måla är en sak - att måla av någon är en helt annan (som förövrigt är väldigt svårt)... Det syns att du kan måla - keep up the good work så kommer du fixa båda sakerna inom en snar framtid:)

2008-03-08 @ 17:00:52
URL: http://daniellagerholm.blogg.se
Postat av: Lisa tenfält

kanske inte jättelik men SKITSNYGG!!!!!!!
:)

2008-03-14 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0