lördagen... en förbannat glad dag

Lördages bestog av en dag på stan men lollo och jenny, och sen hem till JB och mysa framför melodifestivalen! I den vackra staden Göteborg så hittade jag inte så mycket. Men det blev ett par solglasögon från HM, och en sjal från pepper. Jag har slösat bort mina pengar månaderna innan, så jag tänkte att nu får jag nog allt spara lite. image57
HM 49.50kr
image58
Pepper 1 för 60kr  2 för 100kr

Jag skulle även köpt ett linne på Monki, men det blev inte så. Jag får väl göra det en annan dag:)
Efter den långa dagen i stan så bar det hem. Vi vandrade till JB och tog fram chips, dipp och dricka och myste framför melodifestivalen. På ett sätt tyckte jag att det var rätt bidrag som gick vidare där ifrån, för att Nordman och Sibel hade dom starkaste låtarna. Jag tyckte faktiskt lite synd om Carola, men detta borde få henne att inse att hennes tid som schlager drottning är över! Det är alltid sorgligt när något slutar. 

Fast när Carola och Andras Johnsson sjöng passade jag på att göra Jenny till Emo. Hon blev världens sötaste!
image59
Världens sötaste EMO!!
Men vi hade kul och det var en förbannat glad dag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: ja såklart jag gör :) vadådå?

2008-03-09 @ 22:25:23
URL: http://estark.blogg.se
Postat av: Melinda

Jag har inte hunnit komma så långt på boken än, men jag kan säga att det är en väldigt sorlig bok och man blir väldigt rörd när man läser hur hon har blivit behandlad.

Kram

2008-03-09 @ 22:27:53
Postat av: Dress Like a Princess

snygga glajjer

2008-03-15 @ 00:56:59
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0