Marsipan-hjärnan värker i huvudet

Marsipan och marsipan men det käns som att något lagras inne i huvudet och blir till en stor deg som snart sprängs! Med andra ord har jag ont i huvudet. Marsipanen kom som en påskig surprise på livskraften. Det var vår sista livskraft så varför inte slå till med lite marsipan och blåsa äggulan ur ägget. Lärarna är rätt smarta ibland.
Jag vet att jag måste plugga nu men vem orkar egentligen. Plugg, plugg hela tiden... Tar det aldrig rast?
Jag skulle aldrig valt att gå på Jm, jag tar nog och hoppar av och väljer min och lollos reservplan. BAJAMAJA TÖMMARE:)
Vi sa alltid när vi va mindre "Om vi inte blir det vi vill, så blir vi BAJAMAJA TÖMMARE" XD
Man va allt rolig när man var mindre. Men seriöst nu då, Nu har jag snart gått ett år på JM och då är det bara två år kvar tills.....jag måste börja plugga på högskola...

Tar det aldrig slut? skolan förföljer mig. Den står mig hack i häl hela tiden.

Jag ska nog sluta prata om skolan så jag inte tänker på den hela tiden. 

Idag är det skönt för att imorgon är det studiedag och då kan jag sova hur länge jag vill! Gött ska jag ha det. Men nu tror jag att jag och mitt marsipan huvud ska vandra dort från datorn lite och kanske äta nått gott och se om det finns nått bra på TV. Ha det bra  /Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0