skärtorsdagens icke skärande

image90
Skärtorsdagen bestod av tråkig dag i skolan med geografi och spanska.... Men bilden var kul. Vi satt och måla av en naken tjej från en bild, och jag blev hyfsad nöjd med den. Sen bar jag och JB in till storstaden och satte oss på Mcdonalds. Vi åkte nog in alldels för tidigt för vi fick vänta jätte länge men vi hade kul som vi alltid har. Några "bananer" höll på springa runt på Mcdonalds hela tiden och var väldigt störande och då kastade dom en grej mot mig och jb. Jag bara -Aldrig att dom sätter oss! men ja tyvärr så gjorde den det.
Sen gick vi och hämtade ut biljetterna och jag skämde ut mig rejält. Jag lovar jag var så pinsam som jag aldrig vart förr. Jag och JB kom in i bergakungen och så var det ingen kö. Vi börja skratta åt nästan allt. Tvskärmarna, att vi inte visste vilken kassa vi skulle ta, att det inte var någon kö. Men i alla fall lyckades vi komma frammåt och när jag skulle säga mitt telefonnummer som brast vi i skratt igen. Vi kunde inte sluta skratta och jag kunde knappt andas. Det var så pinsamt för hon tanten i kassan (och alla andra som jobbade där) bara stod och kollade på oss. Vi låg nästan ner på marken. Efter nån minut eller två kunde jag prata och säga hela mitt telefonnummer. Det var så jäkla kul. 
I väntan gick vi till favorit i repris Jup's. Vi beställdevarsin varm choklad och den är så  jäkla god! dom häller typ chokladsås på kanterna så det rinner ner i oboyen Så jäkla gott. 
Sen tog det ett tag innan bion började men vi väntade och densom väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Vi såg på Meet the spartans. En in i helvete kul film. Alla måste se den. Det fanns typ inte ett enda ställe i filmen jag inte skrattade. De är en film som rekomendras stort.  

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, ja det blev ju en del. Alla släktingar ville bidra med varsit. Blir väl att bjuda bort de när man får besök, kommer ALDRIG kunna äta upp allt innehåll själv.

2008-03-23 @ 08:33:01
URL: http://mariasplace.blogg.se
Postat av: Peo

Tack så mycket för den rara kommentaren :)

2008-03-24 @ 00:09:31
URL: http://piiio.blogg.se
Postat av: Sarah

Jup's

2008-03-25 @ 11:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0