Sucker for life...

En sucker for life kan man ju säga om man vill. Jag önskar att jag var en sucker for life. Tyvärr så är jag inte det. En sucker for life är en person som bara lever, bryr sig inte, är glad och självsäker. Jag  kanske måste sträva mot att bli en sådan person. En sucker for life. Bryta fasaden, och bli en oberoende människa. Jag och mina kompisar skrattar och säger "ett gott skratt förlänger livet" och skrattar mer. Jag får komentarer ibland för mitt skrattande och det är väl alltid kul men tänk ifall skrattet tar slut. Jag kanske aldrig mer kommer att kunna skratta.
Jag måste sluta med att ha en massa fånigheter i mitt huvud som ingen förstår ( utom jb ) 

Om jag ska berätta lite om dagen så måste jag bara berätta att idag var det inte jag som levde i min kropp. Jag var där hela tiden, men det kändes som någon styrde mig. Någon pratade för mig, någon skrattade för mig,,, Jag var inte närvarande. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde på spanskan. Jag var så koncentrerad på att göra min teckning så fin som möjligt.
En borta dag i Carolines kropp borde min bok heta.

Mitt huvud snurrar och jag orkar inte skriva mer. Puss & kapsylöppnare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra :) du är en fiin tjej med undebart skratt!

2008-03-06 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0