Dagen med jäny!

Idag har jag inte vart så jätte aktiv här på bloggen, för idag har jag vart med Jäny :D

Vi hade kul och sprang runt och lekte lite på allum. Först åt vi glass som gjorde så att vi kom fram till att jag var osynlig och då satt jenny och snacka med sig själv. Jag tror att det är bara våran fantasi som kan skena iväg sådär. I luv it<3
Men asen gick vi och dampade av oss inne i leksaks affären (där vi hör hemma) och jäny skrämde en massa småungar med gosedjur som lät. Det var jäkligt kul och en lite tjej blev nog rädd på riktigt.
Efter det så dampade vi oss i glashissen och åkte upp och ner och tryckte på alla knappar när vi åkte upp till högsta våningen. Spendrade lite tid där uppe med kundvagns race, mycket kul när man hittar en kundvagn på parkeringen.
Sen när vi skulle ta hissen ner så fick vi dagens tips av en tjock gubbe, vilket var: -Bli inte som min fru

Sen bar det hem till mig och fika och hoppa lite studsmatta och spela wii nitendo!
Hade en mycket rolig dag med Jäny (som blev hennes nya smeknamn när jag råka säga fel XD)

                                                                                 Bilder från idag

image149image150image151image152Partille:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0