kul med de 4 underbara <3

image169image170image171Igår var jag med de 4 underbara en väldigt lång stund. Vi började att träffas nere vid hylterna badet för att "hänga" där. XD
Men jag och Jb badade fötterna och vi pratade och hade det skönt. E-h sköt in med sina kommentarer ibland, och en löd såhär till Jb:
- A just det ja, du har ju vart i Paris. Träffade du nån italienare? XD
Hennes kommentarer är guld värda<3
Jag och jb ville sen inte plaska i vattnet mer så då ville vi sitta jämte dom men vi ville inte sitta i den blöta sanden så då följde jag med på en av Jb:s dumma ider, som blev rätt smart ändå att dra en bänk ner till vattnet. UN PROBLEMA, den hade en annan bänk fastkedjad i sig. Men hon var envis och började dra. Och då kommer den andra jennyn och hjälder till och dra så vi kommer halvvägs ner till sjön.
Vi satt lite till och blev sugna på glass så Eh och Jäny gikc bort till Ica och köpte lite gott :) Det var mys men sen blev det kallt så då vandrade vi vidare till Jäny som bodde nära. Det var as kul för att när vi givk så gick eh och lolla lite framför så dom bara gick på. Så viskade jäny- Dom går åt fel håll, vi ska upp dit, sa hon och pekade mot en backe.
Vi smög upp där och antog att dom skulle ringa snart och då skulle vi inte svara XD men efter en bit på vägen ser vi dom komma en annan väg.
Jäny - Hur visste ni att ni gick fel väg?
Lolla- När vi slutade höra carros fniss. XD
Jag och mitt jävla fniss alltså.

Men hemma hos jäny kollade vi på film och "hängde" (xP) tills lolla och eh åkte hem vid elva tolv för då blev jag jäny och jb hyper. Vi kunde inte sitta still i några minuter så vi gick upp på jänys rum och (busringde til folk) XD säg inte det högt. Men det var mucho kul.
Sen började jag och Jäny dampa oss när jag skulle till speedway på ullevi. Och jag var från mars så jag var i sverige på besök och så skulle jag på speedway och så kom det en massa tillkomster och det blev väldigt dyrt. Och jag kunde få köpa en dator, en familj, 11barn, horor från ryssland, hela ullevi, svenska flaggan och en massa mer, men jag kunde inte få köpa mat. Jag och jäny och våra fantasier alltså..
Sne vid två gick jag och Jb hem men vi vågade inte så vi gick i recer fart hem till mig för att ingen vågade gå själv XD  (jag vet vi är lite töntiga)
Men det var en mycket lyckad och rolig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0