Dagens Bästa

Idag hände en jätte rolig sak i skolan tycker jag.
Och super weird...
Men idag så funkade inte internet när vi behövde det som mest så jag satt typ och inte gjorde någonting i en hel timma.
När det gått ungefär en timma satt jag prata med kajsa och helt plötsligt så säger emma "internet funkar nu"
Jag kollar mot hennes skärm och ser att hon har google upp.
Jag blev så lycklig. Det var helt sjukt. Jag hade nästan aldrig kännt någon sån lycka innan xD
Nä men det var helt sjukt glad jag blev när jag såg att internet funkade. På något konstigt sätt så blev jag sjukt lycklig xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihih, roliga du! Ibland blir man lycklig för små saker och ibland för större saker. Men lycka är alltid lycka och all lycka är bra lycka tycker jag. Det är starkt av dig att vara lycklig. Det är inet alla människor som är lyckliga och det är synd. Alla människor, det spelar ingen roll hur man ser ut, var man kommer ifrån eller vilka man är med, ALLA förtjänar att vara lyckliga på något sätt. En bebis är lycklig bara den har sin mamma vid sig och en gammal människa blir lycklig när barnbarnen kommer och hälsar på. Detta var några exempel på vad man kan bli lycklig av. Jag själv blir till exempel lycklig av att prata med en vän (till exempel dig) eller när jag gör något kul! Nu har du fått veta lite om lycka. Ha det bra och LYCKA till i livet! :D

2008-11-25 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0