depp till pepp

Idag har verkligen vart en pissig dag.
Allt har bara gått fel och inget har funkat som det ska.
Jag blir så arg på mig när jag har sånna här dagar då allt blir fel.
Så på bussen hem så satt jag och tänkte massa negativa saker om mig för att idag har jag verkligen kännt mig jätte dålig. Jag tänkte saker som "jag är så ful" "jag är så tjock" "jag är fan inte bra på nått"....
En massa sånna saker i alla fall.
Jag brukar alltid bli ännu mera deppigare men idag hände nått.
Efter jag tänkt allt det där så fick jag bara en känsla som kändes bra.
Som att det inte gjorde någonting att jag hade haft en dålig dag. Jag var bra i alla fall. Jag mådde ändå okej.
Det var jätte konstigt att få den känslan av att men ändå mår bra även om man just suttit och sagt en massa negativa saker om sig själv..
Jag är okej gav känslan mig.
Sen satt jag där på bussen och strunta i allt och mådde ändå okej. 

Kommentarer
Postat av: Erika

du är bra du carro!! :) du ska inte vara deppig utan du ska vara peppig! okej, det där lät ju inte lite fånigt ;) men det är sant :) nu är det bara 20 dagar kvar tills vi drar till london!!! woohooo :D

2008-11-06 @ 15:24:16
URL: http://tjabs.blogg.se/
Postat av: hanna

e asså nu e den i olika sortes rosa, kan den vara i olika sortes grön

2008-11-06 @ 17:31:57
URL: http://lookhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0