hemma bra men borta bättre

Nu är jag hemma igen :D
Jag är inte glad över det eftersom jag ville stanna där...
Jag orkar inte komma hem till alla krav. Men ändå så sitter jag här i sverige.
Allt var super, helt fantastiskt och jag vill åka tillbaka.
Sverige är jobbigt just nu och jag vill inte vara kvar här. Någon som vill åka någonstans i sommar?
I alla fall så kan jag fortfarande inte fatta att jag sett mcfly och all väntan i kylan var värt det. Men jag orkar inte skriva allt nu så jag ser fall jag hinner imorgon.
Men jag och erika hade det super kul i alla fall och jag är jätte glad för hela resan!
Bye and goodnight
P.S jag har saknat alla här hemma :)

Kommentarer
Postat av: sofia

DU MÅSTE SKRIVA OM ALLT IMON! va de kallare än SP? kul att ni har haft de ball! köss!

2008-11-29 @ 22:52:24
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0