Min dag

Oj oj oj, jag har börjat fundera på om jag har börjat bli lite trött på att blogga!?...
Eller så är jag bara allmänt trött hela tiden.
Idag har vart en bra dag med lite olika händelser.
Först redaktionstid med lite kashmir konflikt...
Sen blev det gympa där vi spelade volleyboll. Jag älskar volleyboll men det var ju som sagt lite svårt att få tag på bollen...
Efter det så var det svenska vilket var väldigt kul. Jag, Kajsa, Emma och Malin planerade våran svenska presentation av JM och det blev super!!! Vi kom på västa idén och jag älskar den. Så om allt funkar som det ska så kommer det bli super annars så blir det plattfall! Men låt oss hoppas på det första :)
Efter det var det bara bla bla bla.... orka berätta...
Men det roligaste på dagen var att jag åkte in till stan med JB och shoppade vilket jag inte gjort på länge!
Jag hittade ett par skor på Din sko som jag köpte och även en tröja på HM :)
Blev väldigt lycklig av detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0