min helg

Hola!
Jag orkar aldrig skriva längre. Jag har (alltid varit) blivit jätte lat.
Men jag orkar inte något längre.
Fast jag ska berätta lite vad jag gjorde igår.
Först åkte jag till emmis i gråbo och firade henne med mat och glasstårta. Och mycke godis.
Vi umgicks och pratade och hade kul!
Efter det så åkte jag till sarah där jag, hon och bella kollade på film, åt pizza, åt godis, pratade och en massa mer. Mys!
Vi såg på Notting hill som är en klassiker. Det var dock väldigt länge sen jag såg den och så hängde jag inte med riktigt för att bella satt och pratade hela tiden. Men sen såg vi på Borat och herrejösses vilken rolig film det var. " I have NOT a black jacket" han var fan stört skön!
Vi sov över där sen gick jag hem på morgonen för jag och erika skulle åka och växla kronor till pund!
Det gick väldigt fort och sedlarna var mycket fina ska jag meddela!
Men nu ska jag nog dra och lägga mig för jag är super trött...tror jag..
Ja,ja godnatt
xoxo gossip girl NAT
P.S jag måset sluta säga "Hola"
emmis :)

Kommentarer
Postat av: the music

vad roligt att du gillar den :D din blogg var oxå jättefin :)

2008-11-24 @ 19:24:17
URL: http://themusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0