Pure evil

Jag borde starta min egen firma eller nått för jag är nog bäst i världen att bossa över mina småsyskon.
Det som hänt här hemma är att jag ska snart ha släktkalas så jag måste städa jätte mycket typ. Men då var jag så smart och fick över godis sen igår så mina småsyskon får godig om dom städar i stället för mig.
Of course är inte föräldrarna hemma men när dom kommer så säger jag att jag har städat. Pure evil!!! Moooaaahhhh
Men kidsen har redan fått sin belöning (godis) så då kan ju jag ta år mig äran.
Jag är nog den mest lataste personen i hela världen x)

Kommentarer
Postat av: Ämma

Haha, så rätt!

Synd att inte min lillebror går på sånt fortfarande :/

2008-11-08 @ 21:13:10
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0