mcfly - the heart never lies

Första gången jag hörde the heart never lies med mcfly så blev jag kär i den låten med en gång!
Jag älskar verkligen den låten!
Men första gången dom spelade den live hade dom inte fixat den eller nått och det är denna versionen jag gillar bäst för då är tom så jäkla smex och hans röst får mitt hjärta att svämma över i blod!
När han tar den långa "srikande" tonen i refrängen blir jag så glad. Dannys röst är alltid perfekt och jag blev så glad när tom verkligen visade vad han går för. Han är så extremt talangfull så därför blev jag så arg när dom tog bort hans refräng i den fixade låten. Men den är absolut inte dålig. Det är en av de bästa låtarna men jag hade velat ha kvar toms refräng i den riktiga låten också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0