Var jag tvungen att gå till skolan?

Fan
Jag önskar att jag fick ha lov i några veckor till för  jag orkar verkligen inte med allt detta just nu.
I skolan idag så har vi fått en uppgift där man ska följa efter en person under en dag och sen göra ett repotage om som ska handla om ett samhällsproblem. Hur fasen ska jag kunns säga, Hej jag heter caroline och jag skulle vilja följa efter dig en dag för du är hemlös? Elller alkolist? Eller har fetma?
Det låter ju förjävligt egentligen.
Sen så har lars gett oss en uppgift som verkar väldsjobbig. INTERNATIONELLA KONFLIKTER. Jag, Malin och Sarah har valt att jobba om kashmir men vi fattar inte vad konflikten handlar om...Så man ska tydligen skriva en uppsats på flera sidor och sen ska vi hålla en muntlig presentation eller nått liknade om den här konflikten. JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE!!!!
Jag kan fortsätta med en lång lista över allt som vi behöver plugga.
Gympaprov- Kondition på torsdag
Spanska läxa - fredag
Repotage
Internationella konflikter
Sen fick jag reda på att vi hade någon matte läxa med några tal
Vi ska läsa några sidor i naturkunskaps boken
Mitt filmmanus måste bli klar snart
Läsa upp min novell 
Lämmna in min rättade novell 

JAG HATAR SKOLAN!!!  

Kommentarer
Postat av: sofia

jävlar. jag tror jag ska gå i ide för gott. fyfan de låter vidrigt. vadå ja fattar inte dedär med repotage man kan ju inte följa efter en person en hel dag? xD lol, lars är nog liiite bortá!

2008-11-04 @ 16:49:31
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

välkommen till min värld. skolan suger, som vanligt...

2008-11-04 @ 18:02:28
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0