12sep

Idag var det skola som började klockan tolv.
först svenska där vi bara satt vi datorerna hela tiden, sen spanska som jag hatar. Och sören sa mitt namn under någon gång under lektionen eftersom jag satt längst ner i hörnet och lyssnade inte så mycket. Så sa han- Du borde egentligen sitta här frame.
Jag trodde att han bara menad mig så jag ropar ut-JAG?! förvånat... Men sen var det inte bara menat till mig x)
Sen eftter det så var jag tvungen att ha naturkunskap som inte var så tråkigt som jag trodde. Jag och sofia hittade blågröna alger som naturkunskapsläraren uppmärksammade väldigt mycket. Tur för oss.
Nu har jag inte orkat gör nått utan kollat på film med lillasyster - Bridget jones dagbok :)
Jag har ingen ork till nått. Nu känns mycket meningslöst....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0