a crappy attempt is worth trying again

Nu håller jag på att flytta ut det sista...Och sen måste jag städa i mitt gamla rum...
Jag känner att jag inte hinner med allt som kommer till mig...
Engelska artikel
Novell
personporträtt till litterär gestaltningen..
Sen har jag suttit och sms:at som en galning idag för att få ihop allt...
Och varför blir dett ill slut alltid jag & jb som får fixa allt?!
Allt är så jobbigt just nu och jag orkar inte att allt & alla ska vara så jäkla lyckliga...
Jag blir bara trött..
Kanske ska jag krypa in i mitt lilla hus och gömma mig där inne tills allt blir bra?!
Nä, nu känner jag mig väldigt självisk men jag är så trött på alla krav och allt annat som inte funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0