cancer sprutan

Idag så har jag och manda vart och tatt den första cancersprutan. Det var lite läskigt men ändå inte.
När jag och mandel satt i vänt rummet så satt hon och hyperventilerade och jag satt hyfsat lugn jämte. När vi sen kom in i rummet så ville inte manda vara först längre och då blev jag nervös för jag vll absolut inte vara först. Men sen så var hon först i alla fall. De gick rätt bra för henne även om min handled var motsatsen xD nä skoja bara. Hon höll bara lite hårt ibland.
Sen var det min tur. Det kändes inte nått när sprutan kom in och när vätskan sprutades in. Men sen när hon skulle hämta plåstret så lät hon sprutan sitta och hänga och slänga kvar i min arm. Och det gjorde lite ont så jag pep till. Så säger sjuksystern: - Nej det gjorde inte ont, och det är ingen idé att du säger nått annat för ingen kommer att tro på dig...
:O Lite förvånad blev jag men kul var det.
Så nu sitter jag här och skriver och kollar på min stora kärlek medmitt plåster på armen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0