Dagens bästa x2

Idag har två jätte roliga saker hänt.
Det första var när jag, sarah och malin suttit i kylskåpet och förberett frågor.
När vi gick ut så såg hon en lärare som hon aldrig sett förut och sa att hon hade svarta byxor på sig så vi kunde se henne.
Malin reagerade dock bara på svart och sa:
- Va?! inte jag va?!? 

(dom som går i JM2 fattar nog bäst)

XD

Sen så var det också när jag, sarah och bella skulle så till arbetsförmedlingen och interjuva någon för en notis.
Vi gick uppför en trappa och knackade på en dörr där det stod arbetsförmedlingen.
Det roliga var att det kom en kille sen som också skulle in dit.
Killen(som såg att vi knackade)-Har ni testat att känna på handtaget??
Vi kände på handtaget och vi kom in i en lång korridor där ingen kunde hört vårt mesiga knackande...
Det var så kul för jag tror att han killen såg oss som 3 blonda småflickor!
XD


Kommentarer
Postat av: sarah

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH, jag dööör! typ läst ALLA dina dagens nu och alla e ju ty superkul! Speciellt denna! HAHAAHAH <3 :D

2009-02-17 @ 21:32:59
URL: http://sarahellmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0