ja skiter i spanskan...typ

Hejs svejs
Igår så var jag med fredrik i stan.
Åt lite gott på donken, kolla lite i affärer och gick runt på stan :)
Trevligt trevligt :)

Idag så har jag jobbat hårt i skolan med matte och naturkunskap...Allt annat var lätt typ.
Imorgon ser jag fram emot att sitta framför datorn hela dagen:D förutom spanskan på morgonen... Jag lovar att hur mycket jag kämpar med spanskan detta året så kommer jag ändå få IG...Men jag orkar verkligen inte bry mig om det jäkla språket....

Men nu ska jag göra nått som jag inte klurat ut än...

puss&kram
Spela dam

Kommentarer
Postat av: sofia

puss

ja tror inte du kommer få ig.

du är duktig kvinna.

klapfa snel hest

2008-09-08 @ 20:48:05
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Fredrik

:)

2008-09-09 @ 07:45:31
Postat av: Anonym

Jag kommer få IG också, tralalalalalalalal! KANON KUL! :D

2008-09-09 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0