karta över london

Nu har jag hållt på att städa och jag orkar inte göra det mer så jag satte mig här...
Och för att ha något att göra så sökte jag på kartor över london så jag kunde kolla hur långt det var till allt :D
Här är det jag kom fram till:

1. Flygplatsen
2. Hotellet
3. Wembley (där konserten ska vara)


En liten närmare karta hur långt det är till wembley :D och så bor vi jätte nära hyde park!
Sen så ser ni att Notting Hill ligger på vägen!:D

boendet:D

hihihi

JAG LÄNGTAR MED ANDRA ORD TILL LONDON!!!
P.S jag vet att jag gör fina saker med Paint!

Kommentarer
Postat av: Erika

jag vet! vi kommer bo asbra och vi kommer ha nära till nästan allt!! det är ju jättebra att vi bor så nära tunnelbanan! :) gött mos;)

2008-09-28 @ 19:04:15
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0