litterär gestaltning

Nu sitter jag här på min litterär gestaltnings lektion och håller på att skriva min novell.
Jag sa ju att jag skulle publicera början när jag kommit igång men nu har jag ångrat mig. Jag vill inte att folk ska läsa den för en det är riktigt klar.
Jag tycker att det är en jätte bra idé som jag kommit på om jag får ge en komplinmang till mig själv... Men sen om jag skriver den bra är en annan femma. Men jag ska försöka skriva den bra för jag vill ha bra betyg på den. Så därför vill jag inte skriva den här en för den ska vara en liten hemlighet tills den är klar. :D
Men nu ska jag fortsätta för än så länge har jag bara skrivit 2 sidor.:)
Så Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0