litterärt på nääs fabriker

hej
Igår så var det en jobbig/trevlig dag :) vi hade tråkig naturkunskap lektion och matte, men sen var nog allt annat kul :)
Sen åkte jag,  pauline, emma och sarah iväg med vår litterär gestaltnings grupp till nääs fabriker och skulle skriva där. Först tänkte vi väl att det skullle bli lite tråkigt att sitta och skriva typ i 5 timmar. men ack så fel vi hade. Det började med att vi fick en rundvandring, sen så skulle vi interjuva hon som visade oss runt där. Och någon utav dom interjuverna ska bli publicerad i lerumstidningen någon gång i november. Så det var ltie spännande. Sen hade tiden gått så fort så det var dags att knalla ner till resturangen där vi fick JÄTTE god mat :D
Först fick vi en sallad som var jätte god ( och dom som känner mig vet att jag inte gillar sallad så mycket)
Sne fick vi pasta kuddar (tortellini??) med carl-johan svamp i. (och åter igen dom som känner mig vet att jag inte gillar svamp) Det var suer gott.
Sen låg det typ rökt skinka på som också den var super god. + någon svamp sås:)
Det var typ den godast måltid jag ätit på länge. Sen när vi kom tillbaka satte vi igång att skriva typ i en timma sen var det helt plötsligt fika :) Så vi han inte skriva så mycket för sen efter fikat åkte alla hem :) Så det var en trvlig dag  må jag säga.

Kommentarer
Postat av: sofia

lol ja blir typ hungrig av att höra xD

2008-09-19 @ 16:45:39
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Ämma

Haha, gud. Alla bara längta efter maten xD.

Din layout e btw amazing!

2008-09-19 @ 18:57:08
URL: http://emmavonwirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0