Robinsson- Robban

Idag läste jag i söndagsbilagan som kom med gt om Robinsson Robban. Det var typ en artikel som handlade om vad han gjorde nu... Det tyckte jag var väldigt intressant att läsa eftersom robinsson var mitt favorit program när jag var liten och jag såg verkligen varenda program. Och den jag har mast minne av är då Robinsson robban när han var med eftersom han inte var ett dugg lik de andra deltagarna. Sen så läste jag då lite om vad han gjorde nu och påmindes också om hans kupp som han gjorde i Tv när han målade sig själv blå. Jag har ett minne från när jag så det live på tv och jag tyckte först det var jätte kul när han kom in blå men blev sen rädd för honom när han vält en massa saker i studion. Fast nu tycker jag ju det är kul!
Men jag har också läst att för att komma med i den här "mediesvärmen" så gjorde han och sa allt tvärt emot vad han egentligen gjorde och sa på riktigt! Men jag tyckte han va cool!
(oj, va långt det blev om robinsson robban)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0