shhuu, it's a secret---

Idag så har skolan vart trevlig mot mig  :)
Det började med engelska som jag inte orkar kommentera, för det var väl inget speciellt.
Den dagen då grammatiken börjar dansa bugg på bordet för mig, är den dagen jag börjar gilla grammatik!
Sen så var det gympa och då gick jag, kajsis, erika och sofia runt i lerum och letade efter kontroller. Vi klarade alla men det var dock inte tack var mig :( fast det var tack vare mig att vi lämmnade in ett papper fullt med svar:) Det var nämligen jag som höll i det och skrev ner svaren xD
Sen hade vi typ håltimma sen lunch...Jag och sofia tog och delade på en stor KESO tallrik :) Det var mums!
Sen gick vi alla mot svenskan där vi lekte en rolig lek igen! Jag älskar dom lektionerna. Sist och tråkigast så var det Matte som jag fick alla rätt på Matte provet! Jag blev stolt över mig:) Synd bara att det var ett G prov xD Jag har börjat fundera på om jag kanske kan matte i alla fall. Jag menar på högstadiet så sög jag verkligen. Fick typ IG på alla prov men klarade mig i alla fall. Sen på gymnasiet så började det gå bättre. Så jag börjar tro att jag kanske kan det men orkar inte anstränga mig. (JAG ÄR LAT) Jag gör typ inget på lektionerna och jag pluggar aldrig matte hemma. Jag lyssnar väl med ena örat på genomgångarna men se ingen mera matte. Jag fattar då inte hur jag kan klara mig på varenda prov?! Det är knas.
Men men, det kanske finns en matte-fe som har lagt en trollformel över mig x) Tack så fall för jag tror inte jag fått IG på ett enda matteprov på gymnasiet:) Men nog tjötat om skolan! 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

"det var en luring"

HAHAHAAHAHHA! XD

2008-09-25 @ 19:40:16
URL: http://kajsakristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0