THE list of them all

Jag utmanar dig att lista 7 artister/grupper du skulle vilja se på scen. fick jag av http: //sofiiaw.blogg.se

Mcfly: Whoo det blir mcfly i november med erika :D<3

Son of dork: James bournes röst är helt underbar så dom är kärlek<3

Yellowcard: Behöver jag säga något annat än att dom är sjukt bra :D

Simple plan: Sthlm 31 okt<3
 
Plain white T's: Dom har jag gått och vart beroende av nu på sommaren!!!

Go:audio: Jag skulle så jätte gärna vilja se dom, så jag hoppas att dom är förband till mcfly :D<3

Fightstar: Dom kanske inte är världs bäst men Charlie is da MAN säger jag bara :) <3
Charlie från Fightstar

jag utmanar dom som känner sig utmanade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0