1 sep någonsin (2008)

Hehe klockan 8-16.30 ?! Nej tack
Hatar sånna tider. Men egentligen så började jag klockan halv tio men så bestämde jag och sarah att plugga engelska på morgonen och åkte därför dit tidigare :) Sen har vi haft Naturkunskapförhör som jag nästan är säker på att jag får alla rätt :) Så det blev jag glad över. Sen så har vi haft lite foto A  och fotat ännu mer folk i arbetsliv. kanske kan lägga upp några bilder sen... Vet inte riktigt än vilka jag ska visa för klassen.
Och sist men inte minst så har jag haft litterär gestaltning som varade i 2 timmar. Fast det är kul så det gör inget.

Snart måste jag packa för imorgon så drar jag till björkö med min klass :D det ska bli lite kul på kvällen och så, men jag ser inte fram emot att stå 5 timmar ute i ett pissväder och gissa tång... det kommer bli hemskt!!!

Här kommer bilderna från foto a!! gissa vad dom jobbar med!!! (bild 2 & 3 är samma jobb)


Kommentarer
Postat av: Erika

Väldigt fina bilder du har tagit :) aa lies är väldigt bra och dougie ser väldigt bra ut ;)

Tjabs

2008-09-01 @ 18:40:36
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0