Vilken dag asså...

Vilken dag asså... (upprepning från rubrik)
Jag hatar verkligen spanska och jag kommer få IG på detta provet.
Jag fattade verkligen ingenting. Kanske det med futurum...typ
Men sen i slutet så skulle man skriva en fortsättning på en text (jag hatar sånt) och jag skrev as dåligt eftersom jag inte fattade vad den första texten handlade om.( i och för sig så hade det nog inte gått bättre även om jag fatta )
Men jag börja skriva om att en kille frågade ut en tjej och sen kom jag helt plötsligt in på att han bodde i tjurfäktings arenan (jag menade mitt i mot) och hade en jätte stor tv... Så det blir ett stort IG på detta prov...

Sen ikväll så kommer jb och ska sova över hon mig i mitt lilla hus.
Vi båda är jätte fattig och har inte råd att göra nått så det blir väl lite film som blir kollad av oss...
so bye bye for now 

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha din 'fortsättningsberättelse' var precis lika fin som min då. Jag skrev att dom gick på tjurfäktning. Sedan blev det värsta romantiska stämningen, men den avbröts för att tjuren dödade matadoren och det kom blod på dom, då sa Maria att hon hellre gick på resturang. Slut.

2008-09-27 @ 12:02:41
URL: http://manifestation.blogg.se/
Postat av: Lisa tenfält

HAHAHAHHA XD



Du har iaf fantasi :P

2008-09-27 @ 19:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0