en förjävlig dag och den hade bara pågått i 3 timmar.

Jag har haft en hemsk dag och jag orkar inte mer sånna!!!
Först vaknar jag efter 6 timmars sömn och ska skriva ut min filmkunskap.
Det funkar inte och jag hinner inte äta frukost.
Jag kommer till skolan och skrivarna funkar inte där.
Fast sen skriver lars ut den.
Därefter går jag till filmkunskapen och sitter där i en halvtimmar och det kom bara jag och några andra.
Jag hann inte till frukosten i skolan....
Jag satt i cafét och väntade till nio. Men fortfarande inte kom ingen. Jag gick runt på skolan och fick sen veta att vi bara skulle lämmna in den till läraren. Då kunde jag lika väl skickat in den och inte behövt komma över huvudtaget.
Sen ska jag ta bussen till stenkullen och får ta gråbobussen. Hittar det jag ska hitta och åker hem sen. När jag kommer hem somnar jag i 4 timmar i soffan... Jag vet att jag måste plugga men sätter inte i gång med det för en nu på kvällen.
Fy vad dålig jag är. Men nu är det 1 och en halv timma kvar tills analysen ska skickas in och jag orkar inte!!!!
Jag började gråta förut för jag känner mig så stressad, pressad utav allt ....BAHHHH jag blir arg.
Men jag har suttit i en timma och målat ett spännings diagram? i paint och blev väldigt nöjd med den :)
Det ända bra på analysen typ x) hehe...

För övrigt är jag konsertsugen och vill se någon bra! gärna mcfly, sp eller gc! mm, de najs!


aja so long, king kong

 

Kommentarer
Postat av: sofia

SP! delöser sig de är ju lov nu och imon ska vi käka god mat hos kenza! puss!

2009-04-03 @ 22:42:46
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0