en massa tråk från mig

Orka att jag sitter inne på bloggen, facebook, bdb, msn och bloglovin samtidigt xD
Vaddå för lat för att göra något?!

Nä man jag ska faktiskt träffa jb sen och käka pizza med henne. Vi har inte "hängt" på jätte länge och jag vill inte att vi ska glida ifrån varandra. Men vi ska käka pizza i centrum som vi gjorde förr i tiden (typ förra året x)

Jag vill också skicka en hälsning till solen att den får gärna lysa lite extra här på göteborgsområdet eftersom vi tycker om solen så mycket. Vi gillar att vara ute då och njuta av våren. För hade det bara vart lite varmare ute, hade jag satt mig på altanen med min dator i stället. (+ en cola)

Orka (igen) att jag skriver en massa som egentligen är helt ointressant. ( och orka att jag skriver allt inom sånna här tecken ( ). )

XD

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Svar: Tack så mycket! =)

2009-04-19 @ 15:09:23
URL: http://lozzan.blogg.se/
Postat av: Matilda

ball header =)

2009-04-19 @ 16:36:15
URL: http://matildasundkler.blogg.se/
Postat av: sarah

Hahaha, jag läser iaf :)

2009-04-19 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0